پرتال مشتریان

پرتال مشتریان

پرتال مشتریان یه رابط کاربری بین مشتریان و شرکت می باشد که کلیه امور بین مشتریان و شرکت در آن پایه گذاری می شود. در این بستر خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش، مالی و حسابداری و آموزش می تواند ارائه گردد. با ارائه این خدمات بر بستر وب و ارتباط مستمر با مشتریان میتوان علاوه بر کاهش هزینه ها به سرعت عمل و دقت بیشتر در انجام امور رسید. پرتال مشتریان با در دسترس بود 24 ساعته و 7 روز هفته می تواند بستری کاربردی بین شرکت و مشتری بوده تا به رضایت حداکثری مشتری رسید. ما در شرکت آریا تدبیر ذهن با طراحی بستری کاربردی و کامل علاوه بر ارائه پنل ثبت سرئیس پشتیبانی و شکایات، ارائه فاکتور و پیش فاکتور جهت رویت و تایید، ارائه چک لیست های سرویس فنی، نظرسنجی آنلاین، گزارشات مالی، امکان پزداخت آنلاین و آموزش مشتریان را فراهم آورده است.

پرتال-مشتریان

بر اساس تنظیمات مورد نظر مدیر سیستم بیمارستان مدیر سیستم بر اساس نیاز هر واحد بیمارستان می تواند امکان اخذ گزارش، مشاهده فرم ها و ثبت آن دسترسی داشته باشد. کلیه فرم های که توسط کاربران در پرتال ثبت می شود، به صورت خودکار در نرم افزار مرکزی ثبت می شود. می توان به عنوان مثال ثبت اولیه واریزی ها را به مشتریان واگذار نمود و تایید و نهایی کردن توسط دفتر مرکزی انجام پذیرد.

مشتریان می توانند واریزی های خود را از طریق درگاه اینترنتی واریز نمایند. ضمنا به محض واریز در حساب شرکت؛ سند مربوط به صورت خودکار در پرتال و نرم افزار مرکزی ثبت خواهد شد. از آنجاییکه امکان دارد برخی از واریزی ها آنلاین با موفقیت انجام نپذیرد؛ در این مواقع سند واریز ثبت شده ابطال شده و سابقه آن قابل مشاهده می باشد.

کلیه صورت حساب ها و پیش فاکتور ها پس انجام تایید، در قسمت صورت حساب ها و پس فاکتورهای تایید شده امکان دانلود و پرینت دارد. این اسناد مالی در در پرتال مشتری وجود داشته و در هر زمان و مکان قابلیت دسترسی خواهند داشت.

مشتریان میتوانند لیست دستگاه های خود به همراه سریال و شناسنامه تجهیزات خود را به همراه سرویس های انجام شده رو هر دستگاه را مشاهده کرده و گزارش گیری نمایند. همچنین از فعال یا غیرفعال بودن دستگاه ها نیز مطلع می شوند.

چک لیست های سرویس می تواند در پرتال مشتریان جا نمایی شود تا توسط مسئولین فنی و تجهیزات بیمارستان تایید گردد.  ضمنا امکان اخذ گزارش چک لیست سرویس دستگاه ها بر اساس سریال و مدل آنها برای واحد خدمات پس از فروش و بیمارستان ها میسر می باشد.

امکان ثبت درخواست سرویس، تعمیر، انتقاد و پیشنهاد از طریق سیستم تیکت گذاری و همچنین ارسال فایل های همراه برای تیکت های ثبت شده. این تیکت ها بر اساس ثبت نام مشتری انجام شده ارسال شده و با کد رهگیری داده شده قابل پیگیری و مشاهده میباشد.

کلیه مراحل انجام سرویس و فروش قطعات به مسئولین بیمارستان، کارشناس فنی شرکت و مدیر خدمات پس از فروش با دریافت لینک مربوط از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می گردد.

بر اساس نوع دستگاه ها می توان الزامات نصب برای مشتریان در پنل آن ها بارگذاری شود. این الزامات شامل دستورالعمل ها، راهنمای نثب و استفاده، سرویس های ادواری و اطلاعات آموزشی میباشد.