پرتال مشتریان
پرتال مشتریان یه رابط کاربری بین مشتریان و شرکت می باشد که کلیه امور بین مشتریان و شرکت در آن پایه گذاری می شود. در این بستر خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش، مالی و حسابداری و آموزش می تواند ارائه گردد. با ارائه این خدمات بر بستر وب و ارتباط مستمر با مشتریان میتوان علاوه بر کاهش هزینه ها به سرعت عمل و دقت بیشتر در انجام امور رسید. پرتال مشتریان با در دسترس بود 24 ساعته و 7 روز هفته می تواند بستری کاربردی بین شرکت و مشتری بوده تا به رضایت حداکثری مشتری رسید. ما در شرکت آریا تدبیر ذهن با طراحی بستری کاربردی و کامل علاوه بر ارائه پنل ثبت سرئیس پشتیبانی و شکایات، ارائه فاکتور و پیش فاکتور جهت رویت و تایید، ارائه چک لیست های سرویس فنی، نظرسنجی آنلاین، گزارشات مالی، امکان پزداخت آنلاین و آموزش مشتریان را فراهم آورده است.
-
ویژگی های عمومی برای مشتریان
- ثبت اطلاعات هویتی مشتریان توسط آنها (با امکان تایید توسط ستاد شرکت) ویرایش و به روز رسانی اطلاعات مشتریان توسط آنها
- ایجاد گروه های کاربری مختلف برای مشتریان با سطوح دسترسی پیش فرض و امکان تغییر آن توسط مدیر سیستم هر مشتری( کاربر تجهیزات، کاربر تدارکات، کاربر انبار، کاربر حسابداری و کاربر مدیر سیستم که امکان تغییر در دسترسی سایر کاربران را دارد)
- ارسال اطلاعات مربوط به هر کاربر از طریق پیامک برای کاربر مربوط( دریافت اعلان (Notification) از هر مرحله از ورودی های کار و نام کاربری و کلمه عبور)
- ثبت کلیه درخواست ها و طبقه بندی آنها بر اساس نیاز شرکت
- پنل گزارش مدیریتی به تفکیک مشتریان
- اطلاع رسانی کارکنان شرکت و مشتریان از روند انجام امور از طریق پیامک و ایمیل
- ایجاد متن ها و ویدیو های آموزشی کاربری بابت قسمت های مختلف سیستم
- امکان بازیابی اطلاعات کاربری برای مشتریان
- امکان بارگذاری اطلاعیه های شرکت بر اساس گروه مشتریان، استان ها و شهرستان ها
- امکان بارگذاری ویدیو ها تخصصی درمان به تفکیک گروه مورد انتظار
- امکان فروش ویدیو های دوره های آموزشی
- امکان بارگذاری کلیه اطلاعیه های اداره کل تجهیزات پزشکی برای مشتریان
- امکان بارگذاری تصویر قرارداد ها و سوابق آن در پنل مشتریان
-
امکانات کلی پرتال مشتریان
پرتال مشتریان دارای مزایای مهم، هم برای کسبوکار و هم برای مشتری دارد. مشتریها میتوانند درخواستهای پشتیبانیشان و پاسخهایی را که دریافت کردهاند و پیگیری کنند. فاکتور و پیش فاکتورهای صادره شرکت را با شماره پیگیری سامانه مودیان مالیاتی مشاهده و تایید کنند. امکان پرداخت آنلاین برای هر فاکتور و پیش فاکتور وجود دارد و گزارشات و صورتحساب مالی خود را مشاهده کنند. همچنین آموزش های شرکت را در قالب فایل و ویدئو های آموزشی مشاهده کرده و سطح علمی خود را بالا ببرند. به این ترتیب از پرتال مشتریان به عنوان منبع اطلاعات استفاده میشود. همچنین مسئول پشتیبانی، حسابداری و آموزش امور مربوطه را سریع تر و با دقت بیشتری پیگیری کرده و به نتیجه میرساند.
-
امکان دسترسی به گزارشات و فرم ها
-
بر اساس تنظیمات مورد نظر مدیر سیستم بیمارستان مدیر سیستم بر اساس نیاز هر واحد بیمارستان می تواند امکان اخذ گزارش، مشاهده فرم ها و ثبت آن دسترسی داشته باشد. کلیه فرم های که توسط کاربران در پرتال ثبت می شود، به صورت خودکار در نرم افزار مرکزی ثبت می شود. می توان به عنوان مثال ثبت اولیه واریزی ها را به مشتریان واگذار نمود و تایید و نهایی کردن توسط دفتر مرکزی انجام پذیرد.
-
-
قابلیت پرداخت آنلاین
-
مشتریان می توانند واریزی های خود را از طریق درگاه اینترنتی واریز نمایند. ضمنا به محض واریز در حساب شرکت؛ سند مربوط به صورت خودکار در پرتال و نرم افزار مرکزی ثبت خواهد شد. از آنجاییکه امکان دارد برخی از واریزی ها آنلاین با موفقیت انجام نپذیرد؛ در این مواقع سند واریز ثبت شده ابطال شده و سابقه آن قابل مشاهده می باشد.
-
-
بارگذاری فاکتورها، پیش فاکتور ها در پرتال
-
کلیه صورت حساب ها و پیش فاکتور ها پس انجام تایید، در قسمت صورت حساب ها و پس فاکتورهای تایید شده امکان دانلود و پرینت دارد. این اسناد مالی در در پرتال مشتری وجود داشته و در هر زمان و مکان قابلیت دسترسی خواهند داشت.
-
-
قابلیت مشاهده دستگاه های نصب شده در هر مشتری
-
مشتریان میتوانند لیست دستگاه های خود به همراه سریال و شناسنامه تجهیزات خود را به همراه سرویس های انجام شده رو هر دستگاه را مشاهده کرده و گزارش گیری نمایند. همچنین از فعال یا غیرفعال بودن دستگاه ها نیز مطلع می شوند.
-
-
قابلیت پر کردن چک لیست های فنی دستگاه
-
چک لیست های سرویس می تواند در پرتال مشتریان جا نمایی شود تا توسط مسئولین فنی و تجهیزات بیمارستان تایید گردد. ضمنا امکان اخذ گزارش چک لیست سرویس دستگاه ها بر اساس سریال و مدل آنها برای واحد خدمات پس از فروش و بیمارستان ها میسر می باشد.
-
-
امکان تیکت گذاری
-
امکان ثبت درخواست سرویس، تعمیر، انتقاد و پیشنهاد از طریق سیستم تیکت گذاری و همچنین ارسال فایل های همراه برای تیکت های ثبت شده. این تیکت ها بر اساس ثبت نام مشتری انجام شده ارسال شده و با کد رهگیری داده شده قابل پیگیری و مشاهده میباشد.
-
-
امکان اطلاع رسانی از طریق پیامک و ایمیل
-
کلیه مراحل انجام سرویس و فروش قطعات به مسئولین بیمارستان، کارشناس فنی شرکت و مدیر خدمات پس از فروش با دریافت لینک مربوط از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می گردد.
-
-
امکان بارگذاری الزامات نصب دستگاه ها برای مشتریان
-
بر اساس نوع دستگاه ها می توان الزامات نصب برای مشتریان در پنل آن ها بارگذاری شود. این الزامات شامل دستورالعمل ها، راهنمای نثب و استفاده، سرویس های ادواری و اطلاعات آموزشی میباشد.