لطفا منتظر بمانید، در حال بارگذاری ...
سوپر اپلیکیشن آریا تدبیر

برای همه سیستم ها
با محیطی کاربـر پسنـد

سوپر اپلیکیشن آریا تدبیر با کاربری کلیه زیر سیستم های خدمات پس از فروش، فروش (CRM) و مالی و حسابداری، کاربری سیستم را برای کاربران در سیستم های مختلف اسان تر میکند. کاربری در صدور اسناد الکترونیک، تنخواه، کمپین های بازاریابی و نمایندگان  گردش کارها را ساده تر و کاربر پسند تر میکند.

اپلیکیشن

0

تعداد فرم ها

0

کاربری آسان

0

رضایت کاربران

0

تعداد کاربران

امکانات برتر اپلیکیشن

ابزاری سریـع و کاربـردی

قابل استفاده در کلیه سیستم های نرم افزاری

ورود آسان

با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به سادگی وارد شوید و براساس دسترسی های داده شده از نرم افزار مربوطه به اطلاعات و بخش های خاص خود دسترسی داشته باشید.

کاربر نامحدود

به صورت نامحدود کاربر دسترسی مختلف در سیستم های مالی و حسابداری، خدمات پس از فروش و سیستم فروش  (CRM) داشته باشید و گردش کار را فراگیر کنید.

راه اندازی سریع

با استقرار سیستم اطلاعات پایه در نرم افزار مرکزی هر یک از زیر سیستم های مربوطه، اطلاعات مورد نیاز در اپلیکیشن آریا تدبیر پایه ریزی شده و این ابزار راه اندازی می شود.

اپلیکیشن-آریا-تدبیر

به صورت تخصصی راه حل های ما را ارزیابی کنید

استفاده از آخرین تکنولوژی

با با کارگیری اخرین تکنولوژی روز برنامه نویسی و برنامه نویسان مجرب، به روزترین و بهترین اپلیکیشن را از نظر طراحی، کاربری آسان، فراگیر بودن و امنیت توسعه داده ایم. تیم برنامه نویسان آریا تدبیر همواره در تلاشند تا در به روز رسانی و توسعه اپ با توجه به نیاز کسب و کار و کاربری راحت تر  ابزاری مناسب و مفید را در اختیار کاربران قرار دهند.

با قرار دادن قسمت های مختلف نرم افزار های مالی و حسابداری، خدمات پس از فروش و  CRM که نیاز به دسترسی راحت تر از از هر زمان و مکان را دارند بر روی سوپر اپلیکیشن آریا تدبیر کاربری آسان تر و تجریه ای بهتر از نرم افزار های ERP آریا تدبیر را برای کاربران خود ایجاد کرده ایم و هر روز بر امکتنات آن با توجه به نیاز های پیش رو می افزاییم.

سوپر اپلیکیشن

سوپر اپلیکیشن آریا تدبیر

آماده ایم تا با ارائه بهترین امکانات در سوپر اپلیکیشن آریا تدبیر و ارائه ماژول های مختلف در سیستم های فروش، مالی  حسابداری و خدمات پس از فروش بهبود کسب و کار شما را تضمین کنیم

کارتابل آنلاین

در سیستم خدمات پس از فروش کلیه سرویس های ارجاع شده در کارتابل نمایندگان به تفکیک نوع سرویس ارجاعی قابل  مشاهده و اقدام می باشد

کنترل کیفیت

کلیه قطعات داغی و برگشتی بعد از ورود به انبار با کد پذیرش و سریال شناسایی شده و بعد از ارزیابی آنها با سند انبار اتومات تعیین تکلیف می شوند

اسناد مالی

اسناد مالی و حسابداری نظیر سند دریافت و پرداخت، پرداخت آنلاین مشتری و سند تنخواه توسط کاربران مربوطه از طریق اپلیکیشن قابل ثبت می باشد

اپلیکیشن آریا تدبیر
اسناد انبار و داغی

کلیه اسناد انبار و داغی های برگشتی خدمات پس از فروش به تفکیک نوع سند وضعیت سند قابل مشاهده بوده و میتوان درخواست قطعات ثبت نمود

اسناد الکترونیک

کلیه عکس های اسناد  قابل آپلود کردن به تفکیک نوع و شناسه سند می باشد. عکس های مربوطه کم حجم شده و در سند مربوطه بارگذاری می شود

بازاریابی و فروش

با تعریف کمپین های بازاریابی کاربران به کمپین ها تخصیص می یابد و همچنین کاربران میتوانند پیگیری ها و ارجاعات خود را در بخش پیگیری ثبت کنند.